De tv afstamdsbediening is nat geworden en nu doet hij het niet meer. wat nu?

De kat plaste over de afstandsbediening. Daarom hebben we hem heel vluchtig onder de kraan gehouden. Vervolgens in een bak rijst gedaan om het vocht eruit te trekken. Dit lukte niet helemaal, dus ook nog even op de kachel. Nu doet ie niks meer. Gaat dit nog goedkomen? Wat kan ik evt nog doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
20.7K

Antwoorden (3)

Als de batterijen er nog niet uit waren, deze eruit halen. Vervolgens open schroeven, alles waar je bij kunt afdeppen met een doek of stuk keukenpapier. Vervolgens met een fohn alles goed droog maken, batterijen erin en dan maar hopen dat het lukken wil. Lukt het niet, dan kun je beter een universele afstandsbediening kopen of de originele nabestellen. Veel succes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Koop een nieuwe van die tv en als je er geen kan vinden koop je zo'n afstandsbediening die op alle tv's werkt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je een föhn reeds hebt geprobeerd en ook meerdere dagen in een bak met rijst dan vrees ik dat de afstandsbediening niet meer gaat werken.
In dat geval rest er niets anders dan een nieuwe afstandsbediening te bestellen. Hierbij zou je ook kunnen denken aan een universele waarbij je eventueel ook nog je andere apparatuur kan bedienen. Kan qua prijs wel eens voordeliger zijn dan een originele.
http://www.kieskeurig.nl/afstandsbediening/alle

Johan van Kieskeurig.nl