Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe moet dit met apple tv?

Hoe kan ik het beeld van mn iphone op het scherm van mn tv krijgen?
Ik ben van plan een apple tv te kopen maar welke stappen moet ik volgen om dit voor elkaar te krijgen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
628

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Met behulp van de AppleTV werkt dit zeer eenvoudig. je maakt hierbij gebruik van AirPlay.
Dit AirPlay icoon verschijnt op je iPhone zodra er een tweede AirPlay apparaat binnen hetzelfde netwerk zit (AppleTV). OP dat moment kan je het beeld en geluid van je iPhone weergeven via de AppleTV op de tv.

Johan van Kieskeurig.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het is even niet duidelijk of je nu al wilt kijken zonder Apple tv, dus hier twee oplossingen:
1. Om direct aan te sluiten op een willekeurige Breedbeeld TV heb je een iPhone naar HDMI kabel nodig. Je sluit deze aan op je TV en selecteert de HDMI ingang bij de instellingen van je TV.
2. Apple TV werkt draadloos. Je ziet de Apple TV als computer op je iPhone beschikbaar in je draadloze netwerk. Met AirPlay kun je dan het materiaal op je iOS-apparaat via Apple TV draadloos streamen naar je HD-tv en luidsprekers.
De installatie van Apple TV heb je in een handomdraai voor elkaar. Je steekt de stekker in het stopcontact en sluit Apple TV vervolgens met een HDMI-kabel (afzonderlijk verkrijgbaar) aan op je breedbeeld-tv. Aangezien alles draadloos via je Wi-Fi-netwerk naar Apple TV wordt gestreamd, heb je verder niets nodig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding