tv met hdmi uitgang aan laptop aan te sluiten?

Ik wil voor op de slaapkamer graag een tv die ik op mijn laptop aan kan sluiten zodat de tv de functie van beeldscherm over neemt.
Nu hebben ze bij een bepaalde goedkope supermarkt een led tv in de folder staan met oa vga scart en hdmi.
Kan ik gewoon via een hdmi kabel van de tv een monitor maken? Of heb je daar echt een monitor voor nodig met tv functie?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat kan gewoon, mits je laptop ook een hdmi uitgang heeft
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je Tv een Hdmi uitgang heeft en je laptop ook kun je zonder probleem aansluiten .