hallo, op mijn 32' philips tv is de kabelaansluiting afgebroken waardoor ik nu geen tv meer kan kijken. weet iemand waar en of je dit kan maken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Welke omgeving?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je analoog keek, zou je ook een digitaal kastje kunnen nemen. Als je dan een HD kastje neemt heb je nog een veel mooier beeld ook.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In de buurt van Eindhoven weet ik wel een adres voor je om het te repareren.

Antwoorden (2)

De aansluiting is achter uit je TV gebroken? Dat is lastig te repareren, waarschijnlijk moet dan de hele printplaat waar de aansluitingen op zitten vervangen worden. Een tijdelijke oplossing is om je kabel in een video/dvd recorder te stoppen en dan via de scartkabel via het opname apparaat te kijken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je geen handige knutselaar in de familie en of kennissen kring?
220 Volt stekker uit stopcontact verwijderen (erg belangrijk)
Achter plaat verwijderen, waarna met enige voorzichtigheid, moet en belijd een stukje coax kabel opnieuw aan solderen (waarschijnlijk eerst de kapotte aansluiting voorzichtig verwijderen) Is door een goede knutselaar goed te doen.
Succes.