Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik de pioneer 540 s pvr aansluiten op mijn oude tv? Ik heb telfort digitale tv.

Ik heb een oude grote tv (zo'n bakbeest) en een motorola kastje vip 1853 van telfort. Ik krijg het niet voor elkaar zoals het vermeld staat in het boekje van de pioneer.
Moet ik een nieuwere tv hebben met hdmi aansluiting?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zonde om een digitale decoder en een aparte PVR te hebben. Een combinatie apparaat is veel handiger en dan kan je beide digitaal bekijken/opnemen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Van de Motorola ga je met een SCART-kabel naar de SCART-ingang van de Pioneer. Van de Pioneer naar de tv kan je kiezen tussen coax, SCART, S-video of componentvideo. Afhankelijk van wat voor ingangen de tv heeft.

Welke je kiest maakt in dit geval niet zo veel uit, want het is de tv zelf die de bottleneck is en de hoogst haalbare kwaliteit bepaalt. In principe moet het met alle genoemde soorten kabels lukken.

Schakel de tv aan en kies de juiste bron. Heb je wel beeld, maar geen geluid, en beschikt de tv over audio-in, dan moet je nog een extra audiokabeltje aansluiten (zie handleiding Pioneer). Beschikt de tv niet over audio-in, dan moet je een van de andere kabel opties proberen.

Heel verhaal, maar het moet gewoon kunnen. Een andere tv is niet nodig. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding