Alleen als je TV dat ondersteunt (of als je de CI+ module in je DVR kunt zetten).

(Het meest waarschijnlijk antwoord is nee, maar je zult meer specifiek moeten zijn: je kunt er natuurlijk altijd een dvr naast zetten... desnoods zonder dat de stekker erin zit.)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat verschilt per TV. Je TV moet dan nl het signaal door zenden en dat hebben ze iig in het verleden (ik ben er nu minder in thuis) niet allemaal gekund.
Een TV met een eigen DVB aansluiting zou die mogelijkheid moeten hebben. Ik zou er eigenlijk van uit gaan maar het kan geen kwaad dit toch even te controleren voor je het toestel koopt. Bel desnoods even naar de customer support van de fabrikant. Verkopers weten in mijn ervaring bedroevend weinig van de spullen die ze verkopen (ik noem geen namen maar de meeste telefoontjes die ik indertijd kreeg kwamen toch van klanten van dezelfde keten). Ook kan compatibiliteit met de DVB systemen per provider per model TV verschillen. Het ZOU nu moeten werken voor vrijwel alle TV's met zo'n aansluiting maar vraag dit na (je provider moet exact weten welke modellen zij ondersteunen). Daar zijn die CAMs duur genoeg voor.

Wel goed opletten welke aansluitingen en welke kabels je nodig hebt. Je hebt nl zowel beeld als geluid in 2 richtingen nodig. Ook de kwaliteit (en mogelijkheden) van het verzonden beeld en geluid kan nogal verschillen per soort verbinding en per specifieke soort kabel.