Hoe kijk je glasvezel tv? Van bijvoorbeeld KPN

Toegevoegd na 18 minuten:
Er komt binnenkort bij mij glasvezel, kan ik dan ''glasvezel tv'' kijken met een ci+ kaartje?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (4)

Gewoon op je digitale televisie. De glasvezel wordt alleen gebruikt om het signaal te vervoeren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Door een glasvezel verbinding.
Je wijk moet er wel op aangesloten zijn.

Als dat zo is kun je via een kastje in de meterkast een glasvezel verbinding krijgen

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kunt via de link zien of je een glasvezel verbinding kunt krijgen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hier zijn veel misverstanden over. Glasvezel loopt tot in je meterkast. Daarna wordt het signaal gewoon over COAX of via je bedrade/draadloze internetnetwerk vervoerd. Er zijn verschillende leveranciers van diensten op glasvezel en die hebben hun eigen methode om het beeld door te zetten naar jouw TV. De ene zal een settop box, de ander CI+ en weer een ander zal beiden aanbieden. Je zal deze vraag dus bij je aanbieder neer moeten leggen en niet bij de mensen hier op de site.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je kan alleen kijken als je een duurdere abo neemt uiteraard
kijk maar eens op forums als je daar gebruik van wilt maken
ikzelf weet nou niet of je er echt blij van moet worden