Tv kabel is afgesloten hoe en waar weer aansluiten?

Ik ben aan interactieve tv begonnen. Nu begint het gezeur al. Bedrijf X heeft zonder mij daarover te informeren op een of andere manier mijn kabel tv abonnement laten opzeggen.

Ik heb nu dus 2 tv's met interactieve tv. maar daarnaast. 3 tv's van mijn kinderen die het niet meer doen en daarnaast doet de radio het niet.. Die hebben nog gewoon de ouderwetse Kabel. CAOX volgens mij, heet die kabelsoort.

Wie beheert de kabel tv abonnementen ? En waar kan ik hiervoor weer een nieuw abonnement afsluiten ? Bedrijf X is niet echt behulpzaam, ze houden zich van de domme en beweren dat ikzelf heb opgezegd bij het kabel tv bedrijf. Bij welk bedrijf ik moet zijn weet niemand.
Ik hoop dat een van u mij kan helpen

Ik woon in Duiven 6922

Toegevoegd na 28 minuten:
Samengevat
Ik heb 2 x interactieve tv via de internet kabel
1 x digitale tv gaat via externe ontvanger

en ik wil de gewone ouderwetse tv kabel op 3 tv's. Dat moet toch kunnen want zo loopt er niks dubbel over 1 kabel. Ik snap niet waarom KPN mijn tv kabel heeft opgezegd...

Toegevoegd na 28 minuten:
Kpn = Bedrijf X ;) foutje.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wil kpn anoniem laten. Type ik het alsnog per ongeluk :p Sorry Kpn maar jullie helpen ook niet echt ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is in dit geval ook veel makkelijker als je het beestje bij het naampje noemt. KPN heeft bijvoorbeeld niks met kabeltelevisie te maken, dat regelen Ziggo en UPC (en nog een paar kleintjes). Zoek uit wie jouw kabeltelevisie regelt en neem direct contact op met hen. Aangezien je afgesloten bent zal je wel een abonnement moeten gaan betalen anders komen ze je niet aansluiten. Of je nog aansluitkosten moet betalen weet ik niet. Wel vreemd dat KPN jouw kabelaansluiting heeft gecancelled, zeker als jij daar niet naar gevraagd hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gek genoeg hoor/lees ik meer kpn gerelateerde problemen
nu is het zo dat kpn op ons adres de enige provider is (heb dus geen keus) maar ik ben juist zeer tevreden over de geleverde service.
service welke niet vermeld wordt maar wel geleverd.
Ik zou bijna enken dat ik de intelligente medewerkers tref.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het lijkt me onwaarschijnlijk dat KPN de enige provider is, dat betekent dat je in een gebied woont waar geen kabel aangelegd is (boerenweg in een klein dorpje in the middle of nowhere?!). Of is het anno 2011 nog gewoon dat mensen van de kabel verstoken zijn? Het kan wel dat KPN de enige ADSL provider is op je adres.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb er gelijk maar een vraag van gemaakt: http://www.goeievraag.nl/vraag/huishoudens-nederland-mogelijkheid-kabelaansluiting.277959

Antwoorden (2)

Volgens mijn weten is het niet mogelijk twee tv aanbieders via de kabel te laten lopen. Ziggo is het bedrijf dat meestal het analoge zenderpakket verzorgt. Ga jij je aanmelden bij een andere aanbieder om over dezelfde kabel digitale tv te ontvangen zal het analoge pakket geschrapt worden. Dat gaat automatisch. En daarmee heb je ingestemd toen het contract werd geverifieerd voor de nieuwe aanbieder.
Ik zou ziggo eens bellen om te vragen of het mogelijk is om over dezelfde kabel het analoge pakket te ontvangen naast het digitale pakket van de andere aanbieder. Maar ik ben bang dat dat niet mogelijk is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb 2 x interactieve tv gaat via de internet kabel
1 x digitale tv gaat via externe ontvanger

en ik wil de gewone ouderwetse tv kabel. Dat moet toch kunnen want zo loopt er niks dubbel over 1 kabel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zou moeten kunnen als je internetpakket via de telefoonlijn loopt. Ik zou Ziggo bellen. Ik heb zelf en jaar lang analoge tv gekeken terwijl ik ook al digitenne had. Ze waren bij Ziggo vergeten mij af te sluiten. Dus in dat geval moet het inderdaad kunnen.
1 zender uiteraard beneden in de woonkamer plaatsen.
de 2e kun je op een slaapkamer plaatsen. Als je met de zender benden opneemt kun je het ook afspelen op de andere zender.. Voor de tv's van de kids kun je een Digitenne abo nemen. Aangezien je KPN hebt betaal je alleen de zenderhuur - €3 - dus geen abonnementskosten. Op dit abo kun je gratis tot 3 Digitenne zenders nemen en op tv's aansluiten.
Radio zit ook in het pakket en misschien kun je die via je muzieksysteem streamen of anders www.nederlandfm.nl
Daarnaast is er een nieuwe optie bij iTV van KPN.
Je kunt 20 zenders uit je pakket op je PC / laptop / Ipad bekijken over je eigen draadloze netwerk in je hele huis.
Succes!