probleem met Nederland 1,2 en 3 HD hoe is dit op te lossen? (zie uitleg)

wij hebben een probleem met het kijken naar Nederland 1,2,3 HD. hij geeft namelijk heel schokkend beeld. dit is alleen bij digitale tv. de rest van de zenders hebben nergens last van. hoe kan ik dit oplossen?

signaal strekte is 70%
signaal kwaliteit is 80%

Toegevoegd na 4 minuten:
kabels zitten goed met HDMI heeft het altijd gewoon gedaan. sinds een paar weken hebben we dit probleem. versterker weg halen heeft ook geen zin

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Hoe heb je de kabels aangesloten,ik neem wel met hdmi kabel en niet!! met scard....veel mensen gaan daar de boot nog wel een mee in

Toegevoegd na 2 uur:
en de instellingen???neem aan op 720 of 1080i??