Samsung smart tv 7000 internet zonder dongel?

Een medewerker van UPC vertelde mij dat je voor de Samsung smart tv's 7000 series geen dongel nodig zou hebben om draadloos internet op je tv te kijken. Na mijn mening kan dit niet. Is er iemand die daar anders over denkt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Waarom kan dit niet? In een Samsung Smart TV zit een WiFi ontvanger ingebouwd die vetbinding heeft met je router. Waarschijnlijk zit er ook een LAN kabel-aansluiting voor internet op de TV.

Toegevoegd na 40 seconden:
*vetbinding = verbinding

Toegevoegd na 50 minuten:
‘De Smart TV maakt moeiteloos verbinding met andere apparaten of met het internet via de ingebouwde WiFi.’
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alles kan ingebouwd zitten wat extern aan iets zit, vroeger had je telefoons met uitstekende antennes, tegenwoordig zit deze helemaal ingebouwd. Vroeger had je een kastje nodig naast je tv voor digitale tv (settopbox) tegenwoordig zit deze ingebouwd. Ook mediaspelers, hdd's, en wifi ontvangers kan je dus allemaal in een tv inbouwen. Waar zit de wifi ontvanger van je laptop? Juist in je laptop gebouwd, pas als je hem openschroeft kan je hem vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan zeker wel. De 7000 serie heeft een.ingebouwde wifi ontvanger. Je kan er alles over lezen op http://internetoptv.com/aansluiten/internet-op-tv-aansluiten. Op die site staan ook alle internet televisie aanbieders waaronder de samsung 7000 serie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt mij tot nu toe het beste antwoord gegegeven maar ook in het voorbeeld is mij niet duidelijk of de 7000 serie een ingebouwde wifi heeft zie ook de video. Het gaat over sommige tv's en niet specifiek Samsung 7000 serie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op de website van Samsung staat dit onder "Samsung LED 7000 TV's " With built-in WiFi on your Samsung LED 7000 Series Smart TV, no additional equipment is needed to connect to the existing wireless router in your home network and start accessing content via Samsung Apps or other Smart TV features. Bron: http://www.samsung.com/us/video/tvs/UN55D7000LFXZA-features Built-in Wifi Voldoet dit?