Ondertiteling weghalen op de TV, kan dat nog?

Ik wil bij Engelse films en Belgische serie's de ondertiteling weghalen. Dit om mijn Engels te verbeteren en bij Belgische serie's stoort mij dit omdat ik het gewoon versta.
Ik hoorde namelijk van mijn docent Engels dat dit enige tijd geleden in ieder geval nog mogelijk was met teletext. Soort omgedraaide 888. Dan komt er namelijk een zwarte balk over de ondertiteling. Ze wist alleen niet of dit nog steeds mogelijk was. Ik kan hem niet vinden weet iemand dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (3)

Een reep schildersplakband aan de onderkant van je beeldscherm plakken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Had ik nu zelf niet kunnen verzinnen....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ook er een stoel voorzetten waar je eventueel de poten inkort.
Wanneer je via een stop box kijkt en de titels zijn niet 'burned in' (dus in het videomateriaal; ook wel DVB subs genoemd) dan kan je dit op je box uitzetten.
ronaldP
12 jaar geleden
kan niet,worden meegezonden met het videosignaal,niet in txt.