heb een samsung bluray speler maar de dvd opent niet meer blijft hangen??? hoe kan ik het oplossen je hoort het wel maar opent niet

wie heeft een oplossing

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.1K

Antwoorden (2)

Als je nog garantie hebt zou ik er mee teruggaan naar de winkel, anders even van het stroom halen en weer op stroom zetten. Als dat niet lukt openen en tegelijkertijd met een mes oid de lade opentrekken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in plaats van het apparaat met een mes open te trekken.. zou ik het apparaat gewoon openschroeven. Dan hou je misschien nog wat van je apparaat over..
Je kunt ook Samsung bellen, misschien dat zij je een oplossing kunnen bieden als je geen garantie meer hebt.
of kijk in de troubleshooter van Samsung, voor je type apparaat in:
http://www.samsung.com/nl/support/troubleshootingguides/supportTroubleShootingGuidesMain.do