Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik de beste en de grootste Led-tv kopen voor maximaal €1.000 euro?

None

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
871
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is een probleem met die vraag. Je kan de beste kopen of de grootste voor 1000 euro je kan niet de beste en de grootste kopen. Normaliter heb je een maat in je hoofd, bijvoorbeeld 50" met een marge van 4" inch (kzeg maar wat).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan ga ik toch liever voor de grootste maat:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je een vrouw/vriendin? Of houdt die ook van groot?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor mijn vriendin houdt ook wel van groot maar hij staat toch op mijn kamer dus ik denk dat ze niet moet gaan klagen:p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou voor de beste gaan, ik kan wel pronken met de grootste maar als er geen beeld komt hebt je er behalve muurvulling niets aan, maar ieder zijn ding natuurlijk

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Bij Foka Rotterdam.
Sony 55 inch 999 euro.

Toegevoegd na 3 minuten:
Kijk maar op www.kieskeurig.nl
Daar staat hij op.

Toegevoegd na 3 minuten:
Wat het beste betreft ligt aan jou wensen.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Top! Bedankt! Ik ben verliefd geworden op deze http://www.kieskeurig.nl/lcd_tv/toshiba/46vl748g/948109/ hij is misschien niet de grootste maar is wel aardig goed volgens de mensen die hem al hebben
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jaaa goeie vraag
Als je dan echt kwaliteit wilt zou ik gaan voor de Philips Philips 40PFL8605 Deze is Full HD 200hz. 40 inch (102 cm) Deze is nu in de aanbieding voor €999,- Kijk maar bij de link.
http://www.plasma-discounter.nl/led-tv/philips-led-tv/philips-40pfl8605-art-115953.htm
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op internet heb je de vergelijk site, dan kan je bijna alle producten waaronder tv's vergelijken in prijzen met andere online webshops
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding