Waar kan ik de beste en de grootste Led-tv kopen voor maximaal €1.000 euro?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is een probleem met die vraag. Je kan de beste kopen of de grootste voor 1000 euro je kan niet de beste en de grootste kopen. Normaliter heb je een maat in je hoofd, bijvoorbeeld 50" met een marge van 4" inch (kzeg maar wat).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan ga ik toch liever voor de grootste maat:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je een vrouw/vriendin? Of houdt die ook van groot?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor mijn vriendin houdt ook wel van groot maar hij staat toch op mijn kamer dus ik denk dat ze niet moet gaan klagen:p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou voor de beste gaan, ik kan wel pronken met de grootste maar als er geen beeld komt hebt je er behalve muurvulling niets aan, maar ieder zijn ding natuurlijk

Antwoorden (3)

Bij Foka Rotterdam.
Sony 55 inch 999 euro.

Toegevoegd na 3 minuten:
Kijk maar op www.kieskeurig.nl
Daar staat hij op.

Toegevoegd na 3 minuten:
Wat het beste betreft ligt aan jou wensen.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Top! Bedankt! Ik ben verliefd geworden op deze http://www.kieskeurig.nl/lcd_tv/toshiba/46vl748g/948109/ hij is misschien niet de grootste maar is wel aardig goed volgens de mensen die hem al hebben
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jaaa goeie vraag
Als je dan echt kwaliteit wilt zou ik gaan voor de Philips Philips 40PFL8605 Deze is Full HD 200hz. 40 inch (102 cm) Deze is nu in de aanbieding voor €999,- Kijk maar bij de link.
http://www.plasma-discounter.nl/led-tv/philips-led-tv/philips-40pfl8605-art-115953.htm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op internet heb je de vergelijk site, dan kan je bijna alle producten waaronder tv's vergelijken in prijzen met andere online webshops