Is een installatiekaart van Ziggo traceerbaar?

Als je tv kijkt via zo'n kastje met een kaart erin (excuses voor de terminologie, ik ben nogal een leek op dit gebied) is dat dan traceerbaar, ook al ben je niet bij Ziggo geregistreerd? Ik stel deze vraag n.a.v. eerdere ervaringen met KPN, waarbij mijn digitenne op een oud adres stond geregistreerd, waardoor als ik belde telkens naar dat oude adres werd gevraagd. Zijn ze niet in staat te achterhalen waar het nu aangesloten is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, dat is namelijk een registratie van het unieke nummer van het "kastje" wat jij thuis hebt staan bij jouw klantgegevens. Dat staat gewoon samen in hun computersysteem. Achterhalen waar het staat is technisch best lastig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar zou het theoretisch gezien wel mogelijk zijn dat te traceren?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Technisch kunnen ze het doen in ongeveer 5 minuten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Knap.
Hoe dan?
(En dan bedoel ik dus alleen DTV en niet iDTV)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dat wil ik ook graag weten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan wel zijn dat je kaart in een ander (deel) van het netwerk niet werkt.
Maar op welk huisnummer de kaart wordt gebruikt (als je tenminste geen interactief hebt.) is niet te zien.