Hoe kan ik, zonder dat ik allerlei kabels door mijn huis hoef te trekken, tv kijken op mijn slaapkamer als daar geen tv aansluiting zit? Ik heb Ziggo.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat kan o.a. met een Marmitek Anywhere. Een draadloze zender en ontvanger.
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

goedkoopste oplossing is toch een coaxkabel te leggen.
je kunt ook een videoversterker en ontvanger kopen van-ik meen-marmitek maar dit zal vele malen duurder zijn en kwalitatief minder als een kabel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met KPN digitenne of de concurrent HD digitenne (de naam hiervan ben ik even kwijt)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bestaat dat dan, als je op HD-digitenne zoekt krijg je geen provider, maar wel een hoop berichten dat het technisch nog niet haalbaar is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb t even opgezocht. Het heet Canaldigitaal met 34 HD zenders
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is geen digitenne of DVB-T, maar Satelliet oftewel DVB-S, een compleet andere techniek. Enige overeenkomst is dat het door de lucht gaat en niet via een kabel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wel een plus omdat het antwoord digitenne klopt en satelliet ook met minimale kabels door je huis kan aanleggen.