Kan mijn tv 3D ondersteunen?

Ik heb een panasonic TX-P46U20E een redelijk nieuw model de opvolger ondersteunt wel 3d maar schijnt niet veel anders te zijn weet iemand hoe ik mijn tv 3d kan later ondersteunen. Als er kosten aan verbonden zitten is dat niet erg

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Als de tv niet als 3d ready gekocht is kan hij dit ook niet worden, en je kan vaak niet zien of en hoe erg een tv veranderd is, het gaat om de inside-technology, niet om het uiterlijk ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Net als zijn opvolger ondersteund deze tv ook geen 3D. Zoals al gezegd 3D kan je er nooit inbouwen.

Toegevoegd na 39 seconden:
ondersteunt

Toegevoegd na 5 minuten:
Alle Panasonic Plasma's die 3D ondersteunen hebben een T na de serie-letter, de U-serie is nog nooit met 3d uitgekomen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij kan je mbv 'active shutter'-technologie een gewone TV omtoveren tot 3D.
Dit is een manier van o.a. Sony om backwards compatible te zijn. Weet echter niet of dit ook op andere merken werkt.
Zou je moeten vragen bij de TV boer die het ding verkocht heeft...

Trouwens wel een linkje gevonden van Panasonic maar weet niet of ze dit echt geleverd hebben...
ronaldP