waar koop ik beltegoed van hollands nieuwe?

elke keer als ik naar de winkel ga kan ik wel beltegoed halen maar ik heb een week geleden een mobiel gekocht met de provider hollands nieuwe en ik kan nerges die beltegoed vinden waar kan je die wel kopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
2.5K

Antwoorden (2)

Online bij Hollands Nieuwe, wel zo makkelijk

http://www.hollandsnieuwe.nl/opwaarderen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga via bijgevoegde link naar de site van Hollands Nieuwe en klik op de button 'prepaid'

Indien je er om één of andere reden niet uitgeraakt dan klik je op de button 'klantenservice' en dan stel je daar jouw vraag.

Succes ermee!

Toegevoegd na 1 minuut:
ik voeg er ook nog de rechtstreekse link naar online herladen bij