Hoe kan ik een boek van bol.com op ereader zetten?

Ik heb een Kobo ereader en account is gelinkt met bol.com account.
Nu heb ik een book gekocht bij bol.com maar lukt het niet om het op de ereader te zetten. Sycronisatie al gedaan, etc.
Op de kobo ereader moet ik inloggen op mijn bol.com account maar hoe.
Kan iemand helpen.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Tablets
17.8K
LeonardN
4 jaar geleden
Welke Kobo e-reader heb je exact?

Antwoorden (1)

k denk dat je op dit moment ingelogd bent met je Kobo-account. Je zou dus kunnen proberen uit te loggen met je Kobo-account en dan proberen in te loggen met je bol.com-account. Maar als je op beide accounts boeken hebt moet je steeds wisselen. Ook verneem ik dat de Kobo de neiging heeft altijd met het Kobo-account in te loggen.

Om het volledige probleem dus gelijk op te lossen kan je de accounts koppelen:
https://www.bol.com/nl/m/lezen-met-een-kobo-e-reader/subject/64221318/

Zo koppel je je Kobo account aan je bol.com account:

-Ga naar de Kobo website. https://www.kobo.com
-Kies Aanmelden rechtsboven op de pagina. Je komt nu op een pagina met de titel Meld je aan bij Kobo met ...
-Klik nu links op Zie je je gebruikelijke inlogoptie niet? Er verschijnt een lijst met soorten accounts.
-Kies uit de lijst Mijn bol.com account.
-Log in met je bol.com account gegevens. Je wordt nu terug naar de home page van Kobo geleid.
-Kies rechtsboven op de pagina Mijn account en vervolgens Accountinstellingen.
-Zoek in de lijst inlogopties Mijn Kobo-account en klik op Dit account verbinden. Je komt nu in het scherm Verbinden met een Kobo account.
-Log in met je Kobo account gegevens. Je komt nu weer in het scherm Mijn account.
-Onder Inlogopties staat nu 'Mijn Rakuten-ID' met daaronder je email adres. LET OP: Achter je Kobo account staat nog steeds 'Dit account verbinden'. Het account is echter al verbonden. Je Kobo account en Rakuten-ID zijn namelijk hetzelfde.
====
Om dus het werkelijke antwoord op de vraag te geven (afmelden):

Als je je Kobo eReader deelt met iemand anders, moet je je afmelden bij je account zodat ze zich kunnen aanmelden.

Wanneer je je afmeldt, worden je boeken en bladwijzers opgeslagen, maar verlies je alle markeringen en notities die je hebt toegevoegd aan je boeken. Als je je weer aanmeldt met een ander account, dan moet je je eReader opnieuw instellen door een Wi-Fi-verbinding of Kobo Desktop te gebruiken.

Ga naar je Startscherm.
Tik op het menupictogram aan de bovenkant van het scherm.
Tik op Instellingen.
Tik op Accounts.
Tik onder Kobo op Afmelden.
Er zal een bevestigingsscherm verschijnen.
Tik op Afmelden.
===

Ik neem aan dat je via dezelfde weg ook weer kan aanmelden.
Toegevoegd op 21 juli 2019 12:43: bron, tekst