Hoe verhelp ik dat mailberichten terrecht komen in mijn reclame box?

van slechts 1 bepaalde, maar voor mij belangrike, persoon? Ik gebruik outlook via ziggo
Dit gebeurd op mn tablet

5 jaar geleden
in: Tablets
8.4K

Antwoorden (1)

Dat kan je in Outlook instellen.
Ik weet niet welke Outlookversie je hebt, maar in het lint/menu van "ongewenst e-mai" kan je ook kiezen voor "Opties voor ongewenst e-mail". Hier kan je o.a. het beveiligingsniveau selecteren. Hoe hoger het niveau, hoe groter de kans dat gewenste mail in je reclamebox komt. Maar hoe lager het niveau, hoe groter de kans dat ongewenste mail (spam maar ook phishing mail) in je inbox terecht komt.
Daarnaast kan je voor iedere mail, die onnodig in de reclamebox terecht komt, in het menu van "ongewenste e-mail" aangeven dat het gewenste mail is. Dan wordt deze mail verplaatst naar je inbox, maar krijg je ook de vraag of je de afzender wilt toevoegen aan de lijst met veilige afzenders. Als je deze vraag bevestigend beantwoordt, zal een volgende mail van deze afzender direct naar je inbox gaan (als de afzender exact hetzelfde mailadres blijft gebruiken; bij nieuwsbrieven van bedrijven wijzigt dit adres soms en dan werkt deze oplossing niet).