Hoe Hoe weet ik hoeveel 4G ik nog heb?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Tablets
2K
LeonardN
5 jaar geleden
Meestal kan je dat opzoeken op de website van je provider.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Dat hangt ervan af wat je ermee gaat doen. Ik neem aan dat je bedoelt voor een smartphone?
Via de link hieronder, staat een overzicht van wat je ermee kan doen met de hoeveelheid data.

Antwoorden (1)

Dat verschilt per provider. De meeste providers tonen de gegevens van het dataverbruik van hun klanten op hun site. Daar moet je dan inloggen om jouw gegevens, waaronder je dataverbruik en je saldo, te kunnen zien.
Er zijn ook providers, die naast hun website een app hebben, waarmee je je dataverbruik en -saldo kunt inzien.
Als je niet weet hoe je deze gegevens kunt inzien, kan je het beste op de site van je provider kijken en eventueel contact opnemen met de klantenservice daarvan.