Waar zitten de door mij geaccepteerde cookies op mijn tablet en hoe krijg ik ze weg?

Met mijn Samsung Galaxy Tab A tablet ben ik op vakantie in Bulgarije. Bij bijna alles wat ik op internet wil lezen moet ik eerst cookies accepteren en zelfs wordt er soms vereist dat ik me eerst registreer. Ik vind dat heel irriterend en wil ze graag weer weg hebben, maar ik weet niet waar ze zitten.

5 jaar geleden
in: Tablets
2.3K
LeonardN
5 jaar geleden
Welke browser gebruik je?
"Internet" (ja de standaard browser op Galaxies heet Internet, totale ramp dat ze het zo noemen)
"Chrome"
"Firefox"
"......"
gvrox
5 jaar geleden
Maar als je reeds geaccepteerde cookies gaat verwijderen, juist dan krijg je opnieuw de vraag om te accepteren.

Antwoorden (1)

Samsung Galaxy Tab A met de app Internet
Tik op de app Internet.
Tik rechtsboven op het pictogram met de drie puntjes.
Veeg naar beneden en tik op Instellingen.
Tik op Privacy > Persoonlijke gegevens verwijderen.
Zet een vinkje voor Cookies en sitegeg.
Tik op Verwijderen.

Samsung Galaxy Tab 3, 4 of A met app Chrome
Tik op de app Chrome.
Tik rechtsboven op het pictogram met de drie puntjes.
Tik op Instellingen.
Tik op Privacy > Browsegegevens wissen.
Zorg dat er een vinkje achter Cookies en sitegegevens staat.
Tik op Gegevens wissen.
Tik eventueel nog op Wissen.
__________________

Ik gebruik zelf de extensie “I don’t care about cookies” om die hinderlijke vragen te vermijden. Werkt in veel gevallen goed.
Voor Chrome:
https://chrome.google.com/webstore/detail/i-dont-care-about-cookies/fihnjjcciajhdojfnbdddfaoknhalnja

(Firefox:
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/i-dont-care-about-cookies )
____________

Cookies Firefox verwijderen
Klik op de menuknop rechtsboven en kies Opties.
Selecteer Privacy & Beveiliging en ga naar de sectie Cookies en websitegegevens.
Klik op de knop Gegevens wissen.
5 jaar geleden
LeonardN
5 jaar geleden
+Maar je gaat er bij dit antwoord vanuit dat de vrager de meegeleverde browser gebruikt, dat hoeft niet altijd het geval te zijn.
SimonV
5 jaar geleden
Zo niet, dan hoor ik het graag.