Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is een simpele kleine telefoon die whatsapp nog kan gebruiken?

Ik zoek een simpele telefoon, liefst kleiner dan 4 inch, die toegang heeft tot whatsapp. Ik geloof dat het inmiddels al niet meer mogelijk is om op een Nokia S40 whatsapp te installeren, alleen nog maar dit jaar te gebruiken indien het al geïnstalleerd was.

Mijn voorkeur gaat uit naar een telefoon die geen touchscreen heeft en dus gebruik maakt van een vast toetsenbord. Het liefst ook zo weinig mogelijk smartphone: gps en dergelijke liever niet ingebouwd. Ik heb behoefte aan een simpele telefoon maar kan in verband met mijn werk en studie whatsapp niet missen om goed te functioneren. Heeft iemand suggesties?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Tablets
4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Samsung galaxy trend lite, iets met toetsenbord ga je niet vinden met whatsapp, en tegenwoordig zit ook op elke telefoon gps. De trend heeft geen selfie camera, 4 gb opslag dus als je whats app er op zet kun je nog 2-3apps downloaden maar daar houd het op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding