hoe krijg ik mijn tablet weer aan?

het scherm blijft zwart, wat moet ik doen.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Tablets
2.4K

Antwoorden (2)

Heb je het tablet gewoon opgestart ? maar zie je niks op je scherm dan zou het kunnen zijn dat je scherm stuk is gegaan,wat je kan doen is een extern scherm aansluiten als dat kan en dan kijken wat er gebeurd.
6 jaar geleden
Houd de aan/uit knop en de volume harder knop tegelijk ingedrukt en kies de functie: shut-down