Hoe krijg ik de foto's van mijn Samsung Galaxy tab A in een stickie?

Ik ben op vakantie in Bulgarije en omdat mijn tablet bijna vol is dacht ik de foto's die erop zitten even in een stickie van 16 Gb te frummelen. Maar nu kom ik tot de ontdekking dat ik niet weet hoe. Dat stickie kan je niet in de tablet steken. Daar is alleen een opening voor de micro (?) usb stekker van de adapter. Dat stickie had ik bij de Action gekocht. Er staat Sandisk 16 Gb op. Het heeft een heel dunne maar tamelijk brede usb ingang. Bestaan er snoertjes die beide dingen kunnen verbinden? Zo ja, waar moet ik in de winkel dan naar vragen? Of zijn stickies alleen te gebruiken door ze in een usb opening van een pc te stoppen?

6 jaar geleden
in: Tablets
2.9K
Ritsuka
6 jaar geleden
Ook al kun je ze verbinden, volgens mij kun je niet zomaar rechtstreeks overzetten.
TurfGraver
6 jaar geleden
Usb adapter.
https://www.bol.com/nl/p/samsung-usb-adapter-kit-voor-samsung-galaxy-tablets/9005000011428335/
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Volgens mij kan dit niet. Je kunt wel je bestanden overzetten naar een SD-kaart.
TurfGraver
6 jaar geleden
Tsss, oplichters.
"Zet snel en gemakkelijk bestanden over naar je tablet"
http://www.samsung.com/nl/mobile-accessories/usb-connection-kit-30pin-1plrwe/
Ritsuka
6 jaar geleden
Het moet van de tablet AF
zondag
6 jaar geleden
Turfgraver die connectionkit waarnaar jij verwijst past voor geen meter op de Samsung Galaxy tab A SM-T550. Die is voor de Samsung Galaxy Tab 10.1 GT-P7510.
Ik heb beide tablets maar de 10.1 is oud en erg traag geworden. Ik gebruik hem bijna nooit meer. Die connectionkit die jij aanbeveelt heb ik ook, maar daar kan ik niks mee op de tab A.
TurfGraver
6 jaar geleden
Helder zondag. Gebruik zelf geen tablet.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
"Het moet van de tablet AF"
Tegen wie zeg je dat Ritsuka?
Ritsuka
6 jaar geleden
@sandokan dat was tegen TurfGraver bedoeld, die linkte naar een Samsung Connection Kit, dat is bedoeld om dingen OP een tablet te zetten, niet er AF te halen.

Het beste antwoord

Je hebt een zogenoemde OTG-adapter nodig daarvoor. Dat is een klein kabeltje dat je in de tablet kan doen en dan kan je daarin je usbstick steken.

Ook zijn er USB sticks met 2 aansluitingen die je zowel in je tablet als in je laptop kunt doen.

Controleer wel ff of je tablet OTG ondersteunt.

Als tijdelijke oplossing kun je wellicht je foto's met wifi-direct zolang even naar je telefoon kopiëren. Of zet ze in Google drive of Dropbox.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
zondag
6 jaar geleden
Hoe kan ik zien of mijn tablet OTG (wat is dat?) ondersteunt? Een smartphone heb ik niet maar de foto's gaan automatisch ook naar Dropbox. Die heeft me al meegedeeld dat hij vol is en ze niet meer opneemt.