Mijn Medion E1235T 2 in 1 tab laadt niet normaal op. Hoe komt dat?

Mijn moeder heeft 2 dagen geleden per ongeluk de tablet niet uit de stekker gehaald toen ze ging slapen.
Hij deed gisteren raar.
Hij had al vol moeten zijn maar het geeft 9% aan
Dit is vreemd.
Hoe komt dat?
Alle tips zijn welkom.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Tablets
2.3K

Antwoorden (1)

Dat ze de stekker er niet uit heeft gehaald maakt niks uit.
Wat ik bij mijn Samsung wel had was dat hij alleen met de originele stekker tot 100% oplaadde, en met sommige niet. Als de originele stekker er in zit dan is of de oplader kapot (meest waarschijnlijke) of de tablet.

Toegevoegd na 1 minuut:
met sommige bedoel ik 1/3 andere laders die ik heb liggen.