Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat is er beter aan een apple ipad dan een android of windows of samsung tablet?

ik wil mijn vader bewijzen dat een ipad beter is dan een andere tablet! dus geef graag een reactie!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Tablets
1.6K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
iPad is duurder maar niet per se beter, eigen OS...
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dat is Apples met peren vergelijken. Het is echt persoonlijke voorkeur, het ene is niet per se beter of slechter dan het andere. Zelf ben ik fan van Android. Bij Apple is het wel zo dat ze zelf veel hardware ontwikkelen, dus de software kan dan in theorie zo goed mogelijk communiceren met de hardware. Maar in de praktijk werkt het voor iedere app en handeling anders, want de meeste apps zijn bijvoorbeeld niet door Apple gemaakt. Het voordeel van Android is dat het een open besturingssysteem is. Dat is een grote reden waarom ik een Android-smartphone gebruik, want ik hou wel van tweaks en dat soort dingen.
En Android-toestellen en Windows-toestellen zijn gemiddeld gezien goedkoper dan Apple. Kortom: de ene heeft liever Windows, de andere liever Apple en nog een ander heeft liever Android.
zondag
8 jaar geleden
Beetje komisch dat je je vader wilt overtuigen dat een ipad beter is maar daar zelf geen argumenten voor weet te geven.
Ritsuka
8 jaar geleden
Ze zijn anders
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Zondag, dat kan ik wel maar daarmee kan ik niet mijn vader overtuigen!!!
Ritsuka
8 jaar geleden
wat voor nut heeft het om je vader te overtuigen? je kunt ook gewoon respecteren dat jullie beide een andere mening hebben.
Dan koop jij een iPad van je eigen geld, en dan koopt hij een Android tablet van zijn geld. Beide mensen blij met eigen apparaat.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ritsuka, zijn android tablet loopt vast, en hij koopt ook geen nieuwe tablet, dan koopt hij geen ipad, maar hij blijft ook niet bij zijn vast lopende tablet!!!!!
Ritsuka
8 jaar geleden
Het is zijn tablet, dus het is zijn probleem. Maak je er niet druk om.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
De vraag is raar. Samsung is een Android tablet. Er zijn zoveel Android tablets dat je er nooit een uitspraak over kan doen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Op internet staan talloze filmpjes die alle soorten en versies met elkaar vergelijken.
Bijvoorbeeld: https://www.youtube.com/watch?v=DxOpdkuH1VE

Ik zou op YouTube intypen welke je met elkaar wilt vergelijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding