Met welke tablet kun je bellen?

Ik weet dat je via diverse app's als skype, facetime sidecar en bijv. viber een gesprek op kan zetten via de data verbinding van je Tablet. Maar tot nu toe ben ik nog geen tablet tegen gekomen die daadwerkelijk via de SIM-kaart een gesprek op zet over het mobiele netwerk. Weet iemand of deze er is en/of deze er op korte termijn gaat komen.

Kom dus ajb niet aan met iPad, Galaxy Tab etc...

Toegevoegd na 5 dagen:
Ik ga de vraag sluiten:

De nieuwe Galaxy Tab II kan gewoon bellen... En het werkt zoals ik had gehoopt. Vooral als je deze functie gebruikt in een auto met BT-carkit.

Allemaal bedankt voor de hulp

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tablets
4.7K

Het beste antwoord

Dit kan nagenoeg op elke tablet die de toepasbare software ondersteunt ( bijvoorbeeld Android ) en welke dus 3G en wifi/internet mogelijkheden bied en dus ook waarmee je regulier kunt bellen.

Maar ik had ergens gelezen dat je het voor zakelijk gebruik wilde inzetten, mijn advies?
Niet doen.
De kwaliteit van een dergelijke verbinding is te onbetrouwbaar om echt te kunnen spreken van een serieuze toepassing.
Soms gaat het goed en heb je een duidelijke verbinding doch vaak is het tegenovergestelde en hoor je echo's of een blikkerig geluid waaruit je dus een gesprek uit moet filteren.
Als gimmick wel grappig, maar serieus?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Kom ajb niet aan met een Ipad??? Nou, hier is mijn antwoord: Een Ipad!
Je hoeft hem alleen maar te jailbreaken.
11 jaar geleden
Je kan ook bellen met een jailbroken iPod touch zoals de mijne waarmee ik dit schrijf ;D