0 is "uit" (maar om hen echt uit te zetten moet je de stekker eruit trekken), 7 is het koudst - de hoogste / meeste koeling.
een jaar geleden
Het vriesvak word -18 gehouden bij de grotere modellen kun je dat is stellen.
Er gaat dus een vloeistof rond in het vries gedeelte. ( hele lange teorie.) verdampen condenseren en warmte afgeven via radiator.
Het getal 0 t/m 7 is een vertraging in het koel gedeelte.
de vloeistof gaat dus langzamer en koelt minder.
In teorie hadden ze de cijfers wel door kunnen laten lopen.
Van 0 tot 36. koelkracht komt wel in de buurt.'
Maar ongetwijfeld zijn moderne koelkasten nauwkeuriger met tempratuur de
in het koelgedeelte.
een jaar geleden