Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kan een oorzaak zijn voor het blijven piepen van het deuralarm van mijn koelvries combi?

Koelen en vriezen werkt nog steeds perfect, maar het deuralarm gaat zeer onregelmatig af. Drie dagen gepiep, vervolgens een dag rust. Een half uur gepiep, vervolgens twee uur rust. Het betreft een Liebherr CUN3033

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Blijkens https://www.gebruikershandleiding.com/Liebherr-cun-3033/preview-handleiding-192322.html komt dit vaker voor en ligt het aan de sensor. Het piepen kan worden verholpen door een nieuwe sensor te laten monteren.
(Lees meer...)
Amadea
2 jaar geleden
Bij mij was het niet de sensor wat wel vermoed was en vervangen werd maar de monteur kon na 1 week weer langskomen en heeft na de 2e reparatie het moederbordje/printplaat vervangen bovenin de koelkast en sindsdien geen last meer.
Het is een klusje van niets en was zo gebeurd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Rieneke1
2 jaar geleden
Was je er geen vermogen voor kwijt?
Thecis
2 jaar geleden
Wanneer het binnen garantie valt niet. Daarbuiten kunnen dit soort dingen inderdaad nog wel eens prijzig worden.
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Gelukkig voor mij was het onder garantie.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding