de Google Play Service slurpt erg veel energie, vanmorgen was mijn telefoon 100? vol nu nog maar 15?

Mijn telefoon was een uur geleden 100%, nu nog maar 15. Ik zie bij instellingen dat de Google play service veel verbruikt.
op Google las ik net dat als je alle knoppen op je telefoon indrukte dat het dan weer goed was, maar op de A10 zit geen boxby knop, dus er gebeurde niks.
weet iemand wat ik moet doen???
MvG Jurre

2.8K
Ritsuka
3 jaar geleden
Moesten al je apps updaten?

Antwoorden (1)

Er zijn een aantal redenen waarom Google Play-services meer stroom verbruikt dan u zou willen:
1. Zijn uw Google Play-services up-to-date?
2. Is uw batterij leeg omdat u heel veel accounts heeft?
3. Maakt een app van derden misbruik van Google Play-services?
4. Komt Google synchronisatiefouten tegen?
5. Is het uw gps?
6. Geven emoji's Google een droevig gezicht?
7. Gebruikt u te veel apps ?
8. Gebruikt u beveiligingssoftware?
Zie:
https://www.nextpit.com/google-play-services-battery-drain-how-to-fix-it
SimonV
3 jaar geleden
Ritsuka
3 jaar geleden
"6. Geven emoji's Google een droevig gezicht?"
Huh?
SimonV
3 jaar geleden
Zie bron. Er ontstaan soms synchronisatiefouten bij het gebruik van emoji’s in contactnamen. Dit kost ook energie.