De inhoud van je blender zorgt voor koeling. Zonder inhoud kan de motor oververhit raken, of kan er teveel warmte ontstaat door wrijving tussen de ronddraaiende as met de messen en de rest van het apparaat. Als de messen door vloeistof, fruit of groente ofzo gaan, geven ze hun warmte af aan de inhoud en niet aan het apparaat zelf.
3 jaar geleden
De inhoud van je blender vormt een weerstand voor de messen. Zonder inhoud loopt het toerental van de motor veel te hoog op en dan is er gevaar op oververhitting van de motor en de lagering.
escape