Mijn nieuwe strijkijzer geeft na 2 weken bruine vlekken af bij het stomen. Wat kan ik daar tegen doen?

ik heb de tips gelezen. maar daar ben ik niets mee.
ik kan een half uur strijken en dan ineens begint het te stomen en verliest bruin water
wat dan op het strijk goed komt meestal op wit natuurlijk.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.3K
TurfGraver
3 jaar geleden
En je vraag is?
Garantie?
marjolein55
3 jaar geleden
Als u de aankoop bon heeft geld dit meestal ook als garantie bewijs. Dan kunt u terug naar de winkel waar u deze gekocht heeft en een klacht indienen. De winkel is dan verplicht om iets met de klacht te doen.

Antwoorden (1)

Deze problemen zijn er wel héél snel na aankoop, sowieso ook terug gaan naar de winkel.
Heb je water in het strijkijzer laten staan? Dan kan het wellicht roest zijn. Of zit er misschien al kalkaanslag in het strijkijzer? Dan komen er bruine stukjes mee met het water.