Mijn weegschaal gaat na een jaar niet meer aan nadat ik de batterijen vervangen heb. Hoe kan dit?

Ik heb een soehnle shape sense control 100. Ik heb de weegschaal nog maar een jaar, de batterij was leeg en heb dit gewoon vervangen echter gaat het nu helemaal niet meer aan. Dit is best zonde en voel me geflasht, ik kan toch niet elke keer een nieuwe kopen. Het heeft ook geen reset knop wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Soms helpt het om de batterij even aan te drukken en te bewegen. Want hij pakt 'm soms net niet goed.
taydan03
3 jaar geleden
heb ik geprobeerd maar het lukt niet

Antwoorden (1)

Een weegschaal dient langer mee te gaan als één jaar. Er zal nog garantie op zitten (of anders coulance). Als je zeker weet dat de nieuwe batterij goed is en goed geplaatst is, dan kun je met het aankoopbewijs terug naar de winkel waar je de weegschaal gekocht hebt, en daar moeten ze het dan oplossen.
jc54