Weet iemand wat dit is aan koelkast achter kant?

Tijdens verplaatsen heb ik iets op gemerkt en weet niet wat het is of het kwaad kan of gevaarlijk is ?

Picture for question
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

Dat is het smeltwater uit je koelkast die d.m.v. een klein afvoergaatje wegloopt en opgevangen wordt in deze bak.
Deze bak is gemonteerd op de motor die het wederom verdampt.
Nog een kleine toevoeging: schoonmaken mag want als het echt helemaal zou opdrogen kan zich een soort koek gaan vormen op de bodem.
Als je dat niet wil doen zou ik een klein drupje chloor toevoegen want als je er niets aan doet zou het kunnen gaan stinken.
Toegevoegd op 16 augustus 2020 22:01: tekst