weet er iemand waar je goede keukenweegschalen kunt kopen?

ik wil een nieuwe keukenweegschaal kopen.
maar er zijn zoveel mogelijke opties en ik weet niet waar ik moet beginnen.
ik zoek een weegschaal met een kom, niet te duur, met terraknop,liefst uit kunststof en een digitale als het kan.
weet iemand mij te helpen want ik heb al veel sites bezocht maar vond geen geschikte.
weet iemand een goede winkel/site?
BEDANKT

1.7K
Pieterke
4 jaar geleden
Heb je al eens op Kieskeurig.nl gekeken? Daar vind je een heleboel reviews: https://www.kieskeurig.nl/weegschaal/informatie
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Als het niet te duur mag zijn, kijk eens bij de kringloopwinkel. Het zal je verbazen en ook op sites zoals Gratis op te halen of Gratis af te halen.
Pieterke
4 jaar geleden
Op Marketplace van Facebook worden er ook een heleboel goedkoop aangeboden.
paulus811
4 jaar geleden
Ook bij Used Products kun je wel eens mazzel hebben.
Inekez1
4 jaar geleden
Wat is je definitie van 'een goede weegschaal'?
Moet ie heel precies kunnen wegen? Op de gram nauwkeurig? Meer of minder nauwkeurig? Mag er een afwijking (van een gram, halve gram, ...) in zitten of moet de weegschaal ge-ijkt zijn?
Stel je eisen aan het ontwerp? Hoe groot moet de kom zijn? Hoe onbreekbaar moet de kom zijn? Moet je ook in de kom kunnen mixen zonder dat alles over de rand vliegt? Of wil je een ondiepe kom? Is gewoon een platte weegschaal waar je je eigen mengkom op kunt zetten ook een optie? En wat is 'niet te duur'? Wat voor mij een goede (goed genoeg) zou zijn en wat voor mij niet te duur zou zijn, kun je bij elke winkel met huishoudelijke apparatuur krijgen. Hema, Action, Marskramer, online ook overal. Volgens mij heeft tegenwoordig elke digitale weegschaal een tarra functie (tarra, niet terra). Daarmee kun je dus ook makkelijk het gewicht van de gebruikte schaal of kom weglaten in het totaalgewicht.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Wat is een 'goede'?? waar ga je het voor gebruiken, tot hoeveel moet het kunnen wegen etc etc.
Zo duur zijn ze niet meer

Antwoorden (1)

Expert, Blokker, Action, Hema en diverse on-line winkels.
jc54
4 jaar geleden
Pieterke
4 jaar geleden
Waarschijnlijk heeft vraagsteller al deze sites/winkels al bezocht gezien het feit dat hij aangeeft al veel sites bezocht te hebben. De min-duim is overigens niet van mij.
Inekez1
4 jaar geleden
+
Vraag is: waar kun je het kopen? Bij genoemde winkels kun je het kopen. Of vraagsteller daar al heeft gekeken staat niet in de vraag. Wat hij exact zoekt ook niet, dus een preciezer antwoord is niet te geven.