Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat zijn goede luchtreinigers voor in een kamer van minder dan 15 vierkante meter tegen rook?

af en toe krijg heb ik vrienden over de vloer en roken we shisha in me kamer, alleen wil ik niet dat er zoveel geur komt daarom zoek ik een luchtreiniger die rooklucht kan tegen houden hebben jullie suggesties of andere oplossingen?? Ik hoor het graag

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Design Plasma ionisator luchtreiniger CA-267 Geschikt tot: 20m² / 40m³ / 160ft² te koop bij

https://www.cleanair-online.nl/luchtreinigers/mg/39/
(Lees meer...)
4 jaar geleden
Rieneke1
4 jaar geleden
Bij Conrad kan je een veel goedkopere ionisator kopen die goed voldoet.
Een snelle, effectieve en betrouwbare manier om rooklucht te verwijderen is door middel van een luchtreiniger. Deze zijn er in alle soorten en maten, met veel verschillende opties. In het meest ideale geval wilt u een reiniger die naast een HEPA-filter ook een ionisator, een koolstoffilter en een plasma-filter heeft. Een ionisator zorgt ervoor dat de kleinste verontreinigingen uit de lucht worden gehaald. Dan weet u zeker dat alles grondig wordt gereinigd. Een bijzonder goede keus is de ProAirTech ZX9000 luchtreiniger of de WINIX U450 Luchtreiniger
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding