Inventum VVW5520
Hoogte 44,00 cm
Breedte 55,00 cm
Diepte 50,00 cm
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Geen min, maar dit is een vrijstaande vaatwasser en geen inbouw. Misschien is dit wel een optie voor de kleine ruimte.
Er bestaan kleine vaatwassers, maar ook voor de kleinste vaatwasser geldt een nisdiepte van 55 cm.
De diepte van een kleine vaatwasser is minimaal 50 cm, zoals de Bosch SKS50E32EU (45x55x50).

Je kunt hier vaatwassers filteren op afmetingen:
https://tweakers.net/categorie/900/vaatwassers/
Ik heb geen vaatwasser kunnen vinden met een diepte van 45 cm die in een nisdiepte van 50 cm past.
Toegevoegd op 20 december 2019 10:47: tekst
SimonV
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
+ inderdaad, aan de achterkant moet nog ruimte zijn. Je kunt het apparaat niet tegen de achterwand plaatsen. De diepte van het apparaat mag dus idd maximaal 45 cm zijn.