De knop van de magnetron draait nog amper. Heeft iemand een tip wat ik hieraan kan doen?

De draaiknop waar de tijd mee ingesteld wordt. Ik heb het vuil rondom de knop al weggepoetst.
Er zit geen garantie meer op demagnetron.
Het is een Severin magnetron.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Siemens? Whirlpool? Etna? Candy?
Pieterke
4 jaar geleden
@Bhagavad. Bedankt voor je reactie. Het is een Severin magnetron.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ik zou je de moeite besparen, dit magnetronnetje zit aan de onderkant van de markt, voor €69 heb je een splinternieuwe...
LeonardN
4 jaar geleden
Heb je de knop er al afgetrokken(als dat mogelijk is)? Wellicht kan je dan meer zien.
Pieterke
4 jaar geleden
@Bhagavad. Bedankt voor je reactie maar 69 euro is voor mij een hoop geld. Ik ga eerst de tips uitproberen.
@LeonardN: Ook jij bedankt voor je reactie. Ik ga dat eens proberen.

Antwoorden (2)

Je kan de knop er aftrekken, dan zie je een platte kant die op de as zit. Misschien is de knop dolgedraaid en dan moet je hem vervangen. Ik heb ook een Severin bij Blokker gekocht nog geen €50,- prima ding maar heb hem over. Je mag hem van mij ophalen voor gratis.
4 jaar geleden
Pieterke
4 jaar geleden
janjan bedankt voor je antwoord en aanbod. Ik ga eerst je tip uitproberen.
Als je er zelf niets aan kunt doen, maar je wilt nog geen nieuwe, kun je er - als je hem kunt verslepen - ook altijd mee naar een Repair Café - dit klinkt als een niet al te moeilijke klus (en het is een stuk beter voor je portemonnee, én voor de afvalberg!)
4 jaar geleden
Pieterke
4 jaar geleden
@HannekeJanssen: Bedankt voor je reactie.