Wat stond op de bedieningsknoppen van mijn Ikea gasfornuis Framtid CG7?

De tekst op de knoppen is versleten. Heeft iemand een foto met symbolen of kan iemand aangeven welke symbolen in juiste volgorde erop staan? Knoppen zijn niet meer leverbaar kennelijk. Handleiding biedt geen uitkomst. Ikea verwijst naar Whirlpool verwijst naar parts leveranciers. Oven is pas 7 jaar oud.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
2K
Amadea
5 jaar geleden
In de handleiding staat op bladzijde 7 toch de exacte toelichting bij alle negen de knoppen?

Antwoorden (1)

Als je voor je toestel staat van links naar rechts
Bedieningsknoppen oven
1 Programmeerknop bereidingstijd
2 Thermostaatknop
3 Oranje thermostaatlampje
4 Functieknop
Bedieningsknoppen kookplaat
5 Bedieningsknop brander linksvoor*
6 Bedieningsknop brander linksachter*
7 Bedieningsknop middelste brander*
8 Bedieningsknop brander rechtsachter*
9 Bedieningsknop brander rechtsvoor*
*
De bedieningsknoppen voor de oven en de kookplaat zijn niet onderling verwisselbaar.
Na reiniging of onderhoud moeten ze weer op hun oorspronkelijke plaats worden aangebracht
5 jaar geleden
Amadea
5 jaar geleden
Bron: https://www.gebruikershandleiding.com/Ikea-FRAMTID-CG7/preview-handleiding-398762.html
Inekez1
5 jaar geleden
Dit is niet het antwoord op de vraag.
Wat staat er op de knoppen? Niet: welke knop is waarvoor? Een plaatje van knop 1 staat op pagina 8.
Een overzicht van de ovenfuncties staat op pagina 9 en 10. Maar hoe weet je nu wanneer je bijvoorbeeld grill of hetelucht hebt ingesteld als er geen plaatjes meer op de knop staan?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Dankjewel Ron. Ik krijg vandaag pas een mail dat mijn vraag is beantwoord!
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ineke, je hebt helemaal gelijk. Ik weet nog steeds niet in welke volgorde de ovenfuncties worden geactiveerd. Ik vermoed zoals beschreven in de handleiding, maar is dat ook zo?