hoe moet je ( samsung ) telefoon vinden als je hem kwijt bent en waarvan de batterij leeg is?

ik ben mijn telefoon kwijt, al 2 maanden. mijn telefoon was uitgevallen omdat de batterij op was ( is ) en ik had hem ergens neergelegd maar ik weet dus niet meer waar, ik heb overal gezocht. weet iemand hoe ik hem kan vinden?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Telefoons
3.7K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Beter zoeken? Een andere mogelijkheid naast misschien een kristallen bol is er niet.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Wie zoekt, die vindt.
anneliez
6 jaar geleden
weet je zeker dat hij niet gepikt is? Geen rare kosten op je abonnement?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
ik heb heel goed gezocht. en ik weet zeker dat hij niet gestolen is.
toch bedankt
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
je kan via find my mobile u samsung toestel of als je andere accounts hebt er zijn wel verschillende manieren ze

Antwoorden (2)

Goed zoeken is de enige manier.

Ben je gelovig dan kan een gebed tot de Heilige Antonius je wellicht nog helpen:
"Heilige Antonius, beste vrind, zorg dat ik mijn sleutels (sokken, mobiel, duikbril, kanarie, enzovoort) weer vind."
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
+ omdat je Heilige Antonius als suggestie voorstelt.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
+ Sint..vindt .. prachtig: cultureel erfgoed doorgeven
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
En als je er dan nog een kaarsje bij aansteekt, kan het bijna niet mislukken ;-)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
+ De definitie van zoeken is kijken op plaatsen waar het niet is. Dus ophouden met zoeken en je zult vinden.
ik was mijn Samsung ook kwijt maar hoe weet je zeker dat je batterij leeg is.

tip
altijd je locatie aanzetten dan kun je je telefoon weer traceren.