Als het kacheltje en de lamp hetzelfde vermogen hebben (Watt) dan is het bij beide evenveel.
Eigenlijk stromen er niet echt elektronen doorheen.
Ze werken beide op wisselspanning, dus ze gaan steeds heen en weer terug.
Hoe ver gaan ze heen en terug? Het zal je verbazen, maar de afstand die ze heen en terug af leggen zit in de buurt van de dikte van een haar.