Wat te doen met haartjes/pluisjes op de zwarte was?

Ik heb een zwartwitte gebreide trui gehad, die heb ik inmiddels een week of zes niet meer aan omdat er allemaal haartjes van deze trui op m'n andere was kwamen.
Nu is het echter nog steeds drama. Al mijn zwarte t-shirts zien er niet uit na de was, en ook opnieuw wassen helpt niet.
Hoe kan ik dit van mijn shirts verwijderen, en hoe eventueel uit de machine verwijderen (blijkbaar zit het er nog steeds in ofzo)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.5K

Antwoorden (3)

Als ik dit hier heb dan doe ik het even in de droger,dit trekt de haren en pluisjes eraf.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ivana
10 jaar geleden
Haha Maria, moet je wel een droger hebben! ;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja dat is waar Ivana.:-)
Ivana
10 jaar geleden
Die plus is dus van mij, want ik kwam er niet op omdat ik geen droger heb...en geen vatenwasmachine en geen magnetron......
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank je Ivana.
En een vaatwasser heb ik ook niet hoor.;-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Haha, ik heb toevallig idd ook géén droger :-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien even blazen? ;-)))))))
Van je T-shirts krijg je het af met de rode pluisjesborstel (Blokker) of met het eindeloos plakken en afhalen van tape op de plaats waar de pluisjes zitten.
De machine een keer met soda zonder wasgoed goed doorspoelen en de zeef schoonmaken.
De trui gewoon dragen en voortaan met de handwas doen.
10 jaar geleden
Ik zou een pluizenroller gebruiken. Zo 1 waar je de velletjes af trekt.
Ikea heeft hele fijne en die gaan ook niet zo snel op.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60109436/

Maar Blokker e.d. heeft ze ook. Alleen moet je opletten dat ze niet voor 1 malig gebruik zijn. Want dat kan je hem na 1 't shirt weggooien.

Toegevoegd na 44 seconden:
Ik gebruik ze altijd voor mijn zwarte uniform omdat ik katten heb. Lang leve kattenhaar!