Weet iemand of dit ding (zie uitleg + foto) onder de wasmachine hoort?

Nadat de afvoer van de wasmachine is ontstopt was het erg nat, ook onder de wasmachine. Bij het proberen droog te maken veegde ik dit ding (zie foto) onder de machine vandaan, en nu weet ik niet of dit misschien aan de onderkant van de machine hoort te zitten, en hoe ik dat voor elkaar krijg...
Ik durf even geen was te draaien tot ik weet of ik mijn keuken dan blank zet of niet.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
10 jaar geleden
Het lijkt op een rotor van een waterpomp. Als dat zo is, dan is het een essentieel deel van die pomp en is de pomp waarschijnlijk kapot.
Dat zou ook het waterballet verklaren. Maar 100% zeker ben ik er niet van.
Thecis
10 jaar geleden
Klinkt inderdaad aannemelijk Ozewiezewozewizewallakristallix
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gelukkig is dit niet het geval! Het is inmiddels opgelost; heb de foto naar een wasmachinemonteur gemaild en die belde net terug dat het een hulpstuk is om de trommel mee vast te zetten, zoiets als een transportbout dus. Het lag er waarschijnlijk al die tijd al los in en kan dus geen kwaad.
Bedankt voor het meedenken!

Antwoorden (1)

Ik denk dat dat een soort filter is die achten een groote schroefdop hoort.