ja, er bestaan professionele weegschalen die zo precies kunnen wegen. via de link komt u op een site, waar ze dit soort weegschalen verkopen.
10 jaar geleden
Goedemorgen JCA,

Keukenweegschalen kunnen meestal tot ongeveer 5 milligram nauwkeurig wegen, ik wil u adviseren om op zoek te gaan naar een precisieweegschaal. Hiermee kunt u producten en ingrediënten (maar ook sieraden) tot op de milligram nauwkeurig afwegen.

Twee voorbeelden van een precisieweegschaal zijn de Beurer KS 36 en de CASO B5. Beide zijn te koop via Kieskeurig.nl en vind je door het intypen van het typenummer in de zoekbalk.

Renzo van Kieskeurig.nl

Toegevoegd na 3 minuten:
http://www.kieskeurig.nl/keukenweegschaal/caso_germany/keukenweegschaal_opklapbaar_b5/prijzen/bezorgen/1639149#prijzen

http://www.kieskeurig.nl/keukenweegschaal/beurer/ks36_keukenweegschaal/prijzen/bezorgen/1639050#prijzen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Loop een smartshop in de buurt naar binnen en vraag naar een weegschaaltje.
Hebben meerdere daar liggen. meestal beginnen ze vanaf 20euro. en die ze daar verkopen wegen allemaal vanaf mg