Met welke webshop voor witgoed kan je specifieke afspraken maken voor het tijdstip van levering?

Ik heb geen gelegenheid om lang te wachten. Aan een boodschap zoals "het product wordt in de ochtend geleverd", heb ik niks.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Tja dat gaat lastig worden omdat ze nu eenmaal zo werken, zij willen ook de handigste planning maken en niet eerst voor jou naar woonplaats A om 8 uur en dan naar woonplaats B waar iemand dat ding om 9 uur wil hebben en dan terug naar jouw woonplaats omdat iemand zijn spullen om 10 uur wil. Misschien kun je aanbieden er meer voor te betalen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bcc en wehkamp sturen tegenwoordig een smsje halfuur voor aankomst
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat kan helpen als je in de buurt werkt ja! Ik geloof dat er zelfs een dienst is van studenten ofzo die in je woning wachten tot de levering :) maar ja daar kun je natuurlijk ook een bekende voor vragen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ikea levert ook witgoed en die geven tijden per 2 uur aan de avond ervoor, je kunt ook 's avonds laten leveren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Probeer een webshop te vinden waarbij je kunt kiezen voor pakje gemak,het wordt dan bij je dichtstbijzijnde super bijvoorbeeld AH afgeleverd,je hoeft niet thuis te blijven en je kunt het tot s'avonds 21.00 uur ophalen als het bij AH afgeleverd wordt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
lol maria, het gaat hier om witgoed! Wasmachines, koelkasten, vaatwassers enzo.

Antwoorden (1)

coolblue.nl
create3fit.nl (eigenaar Tom Coronel )

Toegevoegd na 56 seconden:
foutje->create2fit.nl