Help... Wasmachine draait niet meer. Wat moet ik doen???

Gisteren ochtend wasje draaien en ongeveer en een tijdje later is er ergens kortsluiting en ik zie in de meterkast dat het uit de badkamer vandaan komt. In eerst instantie zie ik niks dus ik doe gewoon mijn wasmachine weer aan en blijf er even bij staan. Hoor en zie dat de wasmachine zich vult met water, maar het draait niet, er komt geen beweging in. Ik zet het op de centrifugeer stand, hoor en zie dat de wasmachine het water leeg pomp, maar centrifugeren ho maar, geen enkele beweging. En dan moet het ook nog in crisis tijd gebeuren. Moet ik nou echt een nieuwe machine kopen??? Wat kost om een monteur te laten komen en doe ik daar wel goed aan??? Straks is de wasmachine echt overleden en kost mij ook goudgeld voor een monteur en dat ik dan denk...Had ik maar gelijk gekeken voor een nieuwe wasmachine. OOOOOOHHHHHHH HELLLLUUUUP!!!!!!

Weet jij het antwoord?

/2500

Als ik het goed begrijp, draait de trommel dus niet meer.Probeer eens te controleren of de filter zuiver is.

Ik denk eerder dat de aandrijfriem stuk is of de motor aar de malemiezen

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100