Waarom doet mijn Siemens Extraklasse S14 49 het niet?

Ik heb het knopje op donkere was gezet en het wasmiddel en vakke II gedaan. Als ik op start druk gebeurt er niets. Wat nu? Ik ben bij iemand aan het logeren en moet iets voor haar wassen en kan haar niet bellen. Op de foto zie je hoe hij nu staat als hij niet aan wil gaan.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

Kennelijk heb je tijdens het draaien van een programma de programmakeuzeknop in een andere stand gezet. Hierdoor gaat hij dat programma niet uitvoeren. Ook kan het zijn dat aan het einde van het vorige programma de keuzeknop niet op O is gezet.
Zet de machine 'uit'
Draai de programmakeuzeknop rechtsom eerst over O (bovenste stand) heen en zet je wasmachine op het gewenste programma. Zet nu de machine ' aan'
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De machine was wel uitgezet.. Dit werkt niet :(
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar uitzetten met de schakeleer alleen werkt niet. De programmakeuzeknop moet op O (bovenin) worden gezet en/of eroverheen worden gedraaid.(met de wijzers van de klok mee)
Mag toch aannemen dat je gecontroleerd hebt of de kraan wel open staat en de stekker in het stopkontakt zit ;-)