Wat kan de oorzaak zijn van deze fout van de was-droog combinatie?

Ik heb een was-droog combinatie van indesit, type 6145 waarmee ik problemen heb. De wasmachine blijft soms uren water af- en aanvoeren. Hij werkt alleen wanneer ik de stroom er minimaal één minuut hebt afgehaald, dan functioneert hij naar behoren. Wat kan de oorzaak hiervan zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Mmm lastig, check even de afvoerverbinding, mag niet luchtdicht met de afvoerslang verbonden zijn, anders gaat ie hevelen, als er water bij komt blijft hij afvoeren.