Houd maar rekening met +\- 50€ p uur. 25 tot50€ voorijdkosten, en evt materiaal!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is afhankelijk van vele zaken.

Wat is het defect, wat moet je de monteur betalen, hoe oud is de vaatwasser.

Als te verwachten valt dat door ouderdom de vaatwasser weer snel stuk is zal een nieuwe goedkoper zijn dan telkens oplappen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zoals hierboven al was aangegeven ligt het aan een aantal dingen. leeftijd, soort defect enz. als het een nieuw of vrij nieuw apparaat betreft kun je wellicht beroepen op garantie, maar bij een ouder apparaat komen er kosten overheen.

Die kosten zijn te beperken door het door een "Beunhaas" te laten doen. Een officiele monteur is vaak duur en rekend voorij kosten, uurloon en reparatie kosten, waarbij de beunhaas wellicht tevreden is met 50 euro.

Heb je niet veel geld te besteden of wil je niet te veel kwijt zijn aan reparatie, dan bieden websites zoals marktplaats de optie om een klus te plaatsen, als advertentie voor reparatie van een vaatwasser. Je kan dan zelf kiezen welke persoon jouw de beste aanbieding doet en het beste bij je gevoelt ligt.