welk koffiezetapparaat moet ik kopen?

Ik zoek er één van maximaal 30 cm hoog ivm met keukenkastjes die 50 cm boven het werkblad hangen. Had tot voor kort een witte Rowenta. Die kon ik zonder verplaatsen vullen met water.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij mediamarkt staan veel modellen op een rij, zoek er daar gewoon 1 uit. Das makkelijker dan iemand die hier zegt 'braun 240a, want dan moet je die in 100 winkels zoeken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik woon in een klein huurhuisje en bij iedere aanschaf neem ik mijn rolmaat mee.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dag Martine, Ik kijk dan wel op internet, dus kom maar op!

Antwoorden (3)

Kijk op marktplaats.nl op of de rommelmarkt voor zo een zelfde koffiezetapparaat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die zijn vrees ik dan ook zo'n 20 jaar oud...
Je zou dan voor een apparaat moeten kiezen die een zwenkfilter heeft en een uitneembaar waterreservoir.
Bijvoorbeeld de Bosch Styline TKA8631,deze is wel 35,5 cm hoog,maar je hoeft geen filterdeksel omhoog te doen en het vullen met water doe je onder de kraan door het reservoir er af te halen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zo'n reservoir is inderdaad ook een oplossing. Dat had mijn Senseo ook.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En een zwenkfilter want anders zit je nog met de klep omhoog doen en dit is bij deze niet nodig.
de meeste koffie zetters van 10 kopjes zitten in 30 a32 cm hoogte op de link staat er een